Bądź: Wyszukaj na stronie z użyciem Google
reklama:

sobota, 12 marca 2011

Przyszłość gier zapowiada się... realistycznie

Autor: , 10:34, sobota, 12 marca 2011


Animacje tworzone w czasie rzeczywistym
Gry na Linuksa to nie jest moja ulubiona tematyka. Według mnie to nie jest system stworzony do takich rzeczy i po prostu należy to zaakceptować.

W myśl powiedzenia, że gdy coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, żaden system nie jest najlepszy we wszystkim. Linux lepiej radzi sobie z tematyką bezpieczeństwa, wydajności i pozwala na wprowadzanie wielu modyfikacji, natomiast mniej bezpieczny Windows, gdzie możemy sobie zmienić co najwyżej tapetę i wygląd paska, obecnie uruchomi znacznie więcej popularnych gier.

Popularny blog Kotaku wspomniał niedawno o silniku CryEngine 3, który poza serią gier Crysis, może wkrótce znaleźć zastosowanie także w branży filmowej. Choć jak przeczytałem na jednym z forów, całość może wspierać także Linuksa, z oczywistych względów pierwszeństwo mają najpopularniejsze platformy.

Efekty generowane w czasie rzeczywistym, przedstawione na poniższym wideo naprawdę zaskakują jakością:

blog comments powered by Disqus

Prześlij komentarz


Popularne posty

Etykiety